maandag 16 februari 2015

Gebreide taart met gehaakte bloemen :)

Nou ja, niet helemaal natuurlijk :)
Op een taartenbeurs had ik mallen gekocht. De 'gebreide' mal wilde ik al heel lang hebben, maar ja, voor zoiets moet je toch een beetje sparen ;)
Toen zag ik ook de mal van de gehaakte bloemetjes en tja, die schreeuwde zowat mijn naam! Echt waar! Ik heb nog geprobeerd het te negeren, maar helaas.............

En toen was een vriendinnetje jarig...
Een vriendinnetje dat altijd aan de haak is
Of aan de brei
Of anderszins aan de fröbel :)

En toen kwam deze taart tevoorschijn!




O ja, met nog een stapeltje cakejes erbij :)

  
groetjes Wilma

1 opmerking:

  1. Haha, dacht dat je echt had zitten breien maar toen ik goed keek, zag ik dat het met fondant oid gedaan was. Erg leuk !

    BeantwoordenVerwijderen