zaterdag 18 februari 2012

Bedankt!

Eerst kwam de vraag of ik cupcakes wilde maken voor haar afscheid. Tuurlijk meid, hoeveel eigenlijk? Nou, euh, 50...! O, ok, kan geregeld worden. Toen kwam er een mailtje met als aanhef: állerliefste tante.........Dan móét je gewoon nattigheid voelen:) Of er ook nog een taart bij kon, voor zo'n 15 personen...........Ok, doen we er ook bij! De tante had zich wel enigszins vergist in de hoeveelheid werk, maar het is op tijd af gekomen! Morgen kan mijn nichtje met een gerust hart afscheid nemen op haar werk!!!



groetjes Wilma

1 opmerking:

  1. Ik heb honger en dacht ik ga even kijken wat voor een taart ze weer heeft gemaakt. Ooooooh hij is weer zo mooi! Het water loopt me uit de mond.Ik vind ze echt ontzettend mooi! En ja je voelt altijd nattigheid, maar je bent niet voor niets ALLERLIEFSTE TANTE Goed zo dame!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen